Stichting Twol

KLEURRIJK BUITENRUN & WALK

Buitenrun & Walk

Zaterdag 8 juli 2023 van 12:00 tot 22:00 uur. De gezelligste multicultureel-, bewoners-, familie- en vriendendag SuriMakandra2.0.

Het wordt gehouden op het evenemententerrein in ALMERE BUITEN, samen met hun 1e KLEURRIJK BUITENRUN & WALK.

Opbrengst

KLEURRIJK BUITENRUN & WALK is een gezellig hardloop- en wandelevenement in het mooie hart van Almere Buiten. Met dit evenement willen we verschillende culturen, jong en oud in en rond Almere Buiten op een sportieve manier samenbrengen.

Om het extra kleurrijk te maken kun je in jouw klederdracht of met jouw vlag deelnemen. Je mag ook een ander land vertegenwoordigen met een vlag, klederdracht of iets anders.

INSCHRIJVEN KAN VANAF NU!

Het opgehaalde bedrag word gedoneerd aan de stichting “The Way Of Life” voor het organiseren van event voor de vaders
Schrijf je daarom ook in met je (bonus)vader, opa, (peet)oom, broer, neef, echtgenoot of vriend.

Op het festival staat er een stand van stichting “The Way Of Life”.
Schrijf je snel in
Vol=Vol

"That’s "The Way Of Life".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de onderstaande nummers.
M: 06 34 57 85 16 (Stichting ”The Way Of Life” – SuriMakandra2.0 & Kleurrijk)
M:06 23 526 616 (Kraamplanner)
E: info@stichtingtwol.nl
E: kraamplannersm2.0@gmail.com of kraamplanners@surimakandra2punt0.nl